Praca w Policji

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca w Komendzie Powiatowej Policji w Bełchatowie

Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów ulica 1- go Maja 7 poszukuje osoby, która będzie pracować na stanowisku "Starszy Inspektor do spraw gospodarki mieszkaniowej oraz gospodarki mandatowej w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia"

Ogłoszenie nr 151818 / 14.05.2025

 

Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzenie dokumentacji mieszkaniowej funkcjonariuszy oraz osób uprawnionych do zaopatrzenia emerytalnego

  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego z zachowaniem terminów oraz ustalanie wysokości należności pieniężnych wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego

  • naliczanie oraz sporządzanie list dodatkowych należności związanych z prawem do lokalu mieszkalnego wykorzystaniem systemu SWOP

  • zaopatrywanie jednostki w mandaty karne i inne druki ścisłego zarachowania oraz prowadzenie ewidencji przychodoworozchodowej

  • terminowe wprowadzanie do krajowej bazy danych informacji o nałożonych mandatach karnych za pośrednictwem PUE

  • systematyczne rozliczanie z IAS w Łodzi nałożonych mandatów karnych

  • gospodarka odzieżą roboczą i ochronną, sporządzanie list za pranie odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników, naliczanie ekwiwalentu pieniężnego w zamian za używanie własnej odzieży zgodnie z normą obowiązującą dla danego stanowiska

Kogo poszukujemy - Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, na kierunku administracja

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) Wykształcenie: średnie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy


Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m. in. polisę na życie i opiekę medyczną

  • Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,

  • praca w systemie podstawowym,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • praca na piętrze, brak windy, brak drzwi automatycznie otwierajacych się,

  • możliwość poruszania się po budynku ograniczona,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanychdokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Nabór przeprowadzony będzie na podstawie rozmowy kawlifikacyjnej. Pracę możesz rozpocząć od: 2025-08-01

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

  • w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Aplikuj do: 26 maja 2025

  • W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151818" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie ul. 1-go Maja 7, 97-400 Bełchatów

  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Bełchatowie, 478465218 lub 478465238 lub mailowego na adres: kadry@belchatow.ld.policja.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2025

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Bełchatowie z siedzibą przy ul. 1 Maja 7, 97-400 Bełchatów.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Ewelina Lendor, tel. 47 8465238.Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania
podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

Powrót na górę strony